Garantie
Condițiile de garanție sunt reglementate conform următoarelor acte legislative:
O.G. 21/1992,
Legea 449/2003,
O.G. 174/2008.
Pentru a beneficia de garanție:
Documente necesare: La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte și accesoriile aferente.
Factură sau certificat de garanție: Produsele trebuie să fie însoțite de factura fiscală sau certificatul de garanție. Fără aceste documente, produsul va fi returnat solicitantului/expeditorului fără soluționarea cererii de garanție.
Perioada de garanție:
Pentru persoane fizice:
Produse de rețea (ex: routere, amplificatoare WiFi, camere supraveghere simple, etc.): 24 luni de la data achiziției.
Camere auto de bord: 2 ani de la data achiziției. Pentru modelele care necesită o conexiune mai complexă, pentru a beneficia de garanție, este necesară instalarea într-un service auto/electrician autorizat.
Produse cu acumulatori și accesorii (transformatoare, acumulatori, cabluri, camere supraveghere 4G cu acumulatori, etc.): 12 luni ( acumulatorul are o garanție de 6 luni de la data achiziției)
Produse cu garanție redusă: În anumite cazuri, cum sunt anumite accesorii sau baterii, garanția poate fi de 6 luni, conform specificațiilor produsului.
Pentru persoane juridice (companii):
Produse de rețea (ex: routere, amplificatoare WiFi, etc.): 12 luni de la data achiziției.
Camere auto de bord: 1 an de la data achiziției. Pentru modelele care necesită o conexiune mai complexă, pentru a beneficia de garanție, este necesară instalarea într-un service auto/electrician autorizat.
Produse cu acumulatori și accesorii (transformatoare, acumulatori, cabluri, etc.): 12 luni
Produse cu garanție redusă: În anumite cazuri, cum sunt anumite accesorii sau baterii, garanția poate fi de 6 luni, conform specificațiilor produsului.
Excluderi din garanție:
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă:
Defecte fizice (lovituri, crăpături, ciobiri, componente arse sau plesnite etc.),
Sigilii sau etichete deteriorate sau modificate,
Utilizare neadecvată, cum ar fi:
Tensiuni de alimentare necorespunzătoare,
Expunerea la temperaturi extreme, umiditate, praf, noxe sau substanțe chimice,
Manipularea incorectă,
Setări sau instalări greșite,
Intervenții neautorizate (ex: deschiderea echipamentului sau modificări fizice asupra produsului),
Conectarea sau deconectarea unor componente în timpul funcționării echipamentului,
Produse utilizate în condiții de mediu extreme (umiditate ridicată, praf, substanțe chimice sau alte condiții care pot afecta echipamentul),
Folosirea produselor în scopuri necorespunzătoare sau diferite de utilizarea lor normală,
Deteriorarea produsului din cauza manipulării incorecte, inclusiv căderi, loviri sau aplicarea unei forțe fizice excesive asupra acestuia,
Defecțiuni provocate de suprasarcină sau utilizare excesivă,
Produse modificate sau reparate de terți (neautorizati sau neprofesioniști),
Deteriorarea produselor datorită contaminării cu lichide sau substanțe corozive,
Folosirea produsului într-un mediu nesigur, cum ar fi zone de construcție, expunerea la praf sau substanțe chimice periculoase.
Întreținerea produselor cu acumulatori:
Încărcarea produselor cu acumulatori: În cazul produselor care conțin acumulatori, este esențial ca aceștia să fie încărcați la timp. Descărcarea completă a acumulatorilor și lăsarea acestora neîncărcați pe perioade lungi poate duce la deteriorarea acestora și la pierderea garanției.
Alte condiții:
Termen maxim de soluționare: 15 zile calendaristice.
Intervenții neautorizate: Garanția va fi pierdută dacă produsul a fost intervenit de persoane neautorizate.
Ambalare: Produsele trebuie trimise bine ambalate, împreună cu toate accesoriile originale. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru ambalarea defectuoasă realizată de către client.
Datele pierdute: Nu suntem răspunzători pentru pierderea datelor hardware sau software în timpul procesului de reparație.
Produse abandonate: Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate, conform legislației în vigoare (Codul Civil).
Taxe de transport: Taxele de transport pentru returnarea produsului în garanție sunt suportate de către expeditor.
Cum să solicitați garanția:
Completați cererea de intrare în service disponibilă pe site. ( aici )
Trimiteți o descriere a defecțiunii, împreună cu poze ale produsului defect.
Contactați-ne prin e-mail la info@onicom.ro pentru orice întrebări.
Linkuri utile:
Cerere de intrare în service