Garantie

GARANTIE

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte impreuna cu accesoriile aferente.

Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala sau certificatul de garantie. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Toate produsele comercializate de ONICOM TECH SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 12 luni de la data achizitiei. 

Garantia accesoriilor gen ( transformatoare, acumulatori, cabluri ) este de 3 luni.

Invertoarele solare beneficiaza de garantie pentru o perioada de 12 luni de la data achizitiei. Montarea, instalarea, configurarea invertoarelor reprezintă o activitate care presupune calificare profesională şi nu o activitate de bricolaj. Clientul care instaleaza invertoarele fara cunostinta îşi asumă riscul deteriorării vizibile sau nu a produselor si pierderea garantiei.Recomandam instalarea invertoarelor sa fie efectuata de firmele de specialitate autorizate. Nu suntem responsabili de compatibilitate cu produsele achiziţionate de la alte firme ( panouri solare, acumulatori, etc ) va rugam verificati specificatiile tehnice.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia fizica,mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice.

Garantia se pierde in cazul in care produsul prezinta interventii din partea unor persoane neautorizate de vanzator!

Produsele trebuie trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale.
Nu ne asumam ambalarea defectuoasa de catre client la trimiterea produsului in garantie.
Nu suntem raspunzatori pentru datele pierdute in timpul procedurilor de reparatie hardware sau software.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Taxele de transport sunt suportate de către expeditor.

În cazul defectării produsului, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la info@onicom.ro sau completati cererea de intrare in service , specificând defecţiunea semnalată.

Cerere de intrare in service
Descărcați certificatul de garanție