Retur

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.onicom.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.
Potrivit OUG nr. 34/2014 si alegii 249/2015 privind protectia consumatorior in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative, in momentul in care hotarasti sa returnezi un produs, este esential sa citesti informatiile de mai jos.
Aceasta actiune se poate desfasura fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

RETURUL SE ACCEPTA IN URMATOARELE CONDITII:
- returul trebuie sa se realizeze in maxim 14 zile de la primirea coletului
- produsele nu trebuie sa prezinte forme de uzura
- etichetele atasate produsului nu trebuie sa lipseasca, la fel si documentele insotitoare ale acestuia (factura, garantie, instructiuni de utilizare)
- costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre client
- returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid
- se recomanda returnarea produselor in ambalajul original (in cazul in care ambalajul original nu mai exista sau este deteriorat, ne rezervam dreptul de a retine o parte din suma ce trebuie returnata)
- produsele trebuie resetate la setarile din fabrica , acestea nu pot contine parole sau detalii personale
- acumulatorii / bateriile se pot returna doar daca acestea sunt sigilate

In cazul in care produsul pe care doresti sa il returnezi este deteriorat sau prezinta semne de utilizare, ONICOM TECH SRL isi rezerva dreptul de a refuza primirea produsului daca acesta este deteriorat sau de a diminua suma restiuita in conformitate cu starea produsului.

Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 de zile de la primirea returului.
Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar furnizat de catre client.
In cazul in care ai platit o taxa de transport atunci cand ai primit coletul, contravaloarea acesteia nu se returneaza.

Pentru a efectua o cerere de returnare va rugam sa ne contacti pe e-mail si sa ne specificati produsul achizitionat si numarul facturii.
Toate cererile de returnare vor fii solutionate în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.